Khamis, 1 Ogos 2013


ASSALAMMULAIKKUM.

hai geng. diam tak diam dah dekat sebulan kita berpuasa.
dan dah nak raya jugak :P
sukaa lettew :P

hmmm,, kejap lagi, maybe malam kut fieya dah balik negeri sembilan.
CINTA hati saya, JANTUNG PISANG saya jemput.
dont JELLY :P

hahaha .. just kidding dear.
baju raya korang dah beli? warna apa je?
fieya nak wish dekat korang HAPPY EID DAY :)


if fieya ada buat salah silap, fieya mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki okay.
manusia tak pernah terlepas daripada buat silap. harap dengan lebaran kali nie korang banyak yang dah berubah, dah boleh fikir matang, dan sebagainya.

kepada kawan-II fieya yang masa sekolah dulu,
SELAMAT HARI RAYA OKAY.


if ada salah silap, ada terpinjam barang tak pulang masa sekolah dulu, tolong halal kan.
if korang nak aku ganti, insyaALLAH aku ganti. cuma bagitahu jee k :D
halalkan makan minum aku sepanjang kita kawan k.
raya jemput datang rumah. rumah aku sentiasa terbuka untuk korang walaupun aku tiada di rumah. 
HAHAH> ~~ GURAU :P
datang okay , aku tunggu.










        

okay lahh.. SELAMAT HARI RAYA.
MAAF ZAHIR DAN BATIN. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan